Forum www.disastergame.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Opisy map

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.disastergame.fora.pl Strona Główna -> Combat arms / Poradniki,opisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Strucel
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 22:27, 15 Kwi 2011 Temat postu: Opisy map

Cabin Fever
Wielkość: Średnia
Tryb: Fireteam
Graczy: Maksymalnie 8


Na początek może opisze samą mape. Jest bardzo ciekawa. Bronimy domu, który atakuje fala zombiaków. Z każdą rundą jest ich coraz więcej (ile rund jest, zależy od ustawionego poziomu trudności, ale o tym później).
Według mnie ta mapa wymaga większej współpracy zespołowej niż Desert Thunder. Zalewa mnie krew, jak widzę ludzi którzy tylko stoją w przejściu i nabijają punkty, nie zważając na to że do domu wdarła się chmara zombiaków, co najczęściej prowadzi do porażki.
Co do broni nie chce się tu wymądrzać zbytnio, bo niewiele wiem. Ale najczęściej wyruszam z jakimś machine gun-em. Tutaj polecam MK 48 lub inny MG zależnie kto jaki lubi. Jednakże w czasie gry można też zebrać następujące bronie

w 11 rundzie - L96A1 Black Magnum
w 13 rundzie - M32 Grenade Launcher
w 15 rundzie - Golden Punisher
w 18 rundzie - Airstrike Designator - Napalm
w 20 rundzie - M134 Minigun

[color=violet]Są 3 poziomy trudności. Zaczniemy od najłatwiejszego, czyli NORMAL. Zawiera 10 rund dla graczy, którzy są poczatkującymi w Combat Arms lub nie mieli zbyt wielkiej styczności z tą mapą. Osobiście polecam dla tych, którzy chcą się z nią zapoznać oraz z rodzajami zombie.
2 poziomem, czyli średnim jest HARD. Zawiera 15 rund. W odróżnieniu od najłatwiejszego poziomu w 11 rundzie z piwnicy wpada Nemexis ze swoimi koleszkami. I tu trzeba uważać, na 2 rzeczy - 1 to taka, że radzę nie stać pod drzwiami wdety gdy tam wpadną - jeśli stoimy mamy zapewniony ded na tą rundę, 2 - Nemexis nie jest tak łatwy do udupienia jak zwykłe zombiaki. Porusza się wolniej, ale za to ma DUŻĄ żywotność oraz zadaje nie byle jakie obrażenia. Po zabiciu na kilka sekund w miejscu gdzie zginął jest gaz (taka fioletowa chmura). Jeśli mamy maskę gazową to nawet nie problem, ale jeśli nie - odczekajmy chwilkę, zaoszczędzimy kilka pkt. HP, które są na wagę złota w każdej rundzie. Za ukończenie tego poziomu trudności dostajemy Infected Host Mask. Statystyki tej maski: 50% Gas Protection oraz 20% Sprint Stamina.
No i 3, najtrudniejszy poziom czyli EXTREME. Zawiera 20 rund dla graczy z dobrym wyposażeniem i potrafią pracować bardzo dobrze grupowo. Tutaj spec się przydaje, gdyż medicine kit-y oraz inne jego zabawki naprawdę potrafią poratować grupę. W 16 rundzie zombiaki wdzierają się przez kratę po prawej stronie (z strony respawna), czyli dochodzi ich jeszcze więcej. Za ukończenie tego poziomu trudności otrzymujemy Nemexis Guard Mask. Statystyki: 50% Gas Protection oraz 30% Headshot Protection.


PORADY:
Exclamation - Uważaj, aby nie wychodzić za daleko od budynku ! Jeśli wyjdziesz za daleko, lub będziesz zbyt długo stał za budynkiem, możesz się udusić.

Exclamation - Zwracaj uwagę na mini-mapę ! To podstawa. Pomarańczowe kropki to zombiaki, niebieskie to twoi goście z grupy.

Exclamation - Jeśli idziesz z zauwaną grupą i posiadasz passy na GP lub EXP, odpal je Jeśli nafarmisz dużo PP (Play Points) przynosi to nie lada zysk

Exclamation - W szczególności uważaj na 2 typy zombie. 1 to te, które ma na klacie jakby amunicję. Oni eksplodują, zabierając dość dużo życia. 2 to takie, które po śmierci wyrzuca 3 czaszki, które także eksplodują.Jednak jeśli w odpowiednim momencie podskoczymy, czaszki nie zadadzą nam żadnych obrażeń. Zombie dokładnie wygląda tak:


Exclamation - Jeśli możesz, zabierz ze sobą 2 główne bronie, na wypadek gdyby w 1 zabrakło Ci amunicji, a nie było by w pobliżu paczek z amunicją (o tym zaraz napiszę).

Exclamation - Jeśli zabrakło Ci amunicji w broni, zbierz paczkę z ammo. Oczywiście jeśli leży gdzieś daleko poza domem to nie biegnij po nią, bo zanim zdążysz wrócić to padniesz. Jest paczka do pojedyńczej broni (dostarczy tej broni, której masz aktualnie założoną) i taka, która dostarcza obydwóm broni. Odróżnić jest je łatwo - do pojedyńczej jest taka mała, otwarta, a do obydwu jest wielka, w połowie otwarta. Jednak pojedyńcze paczki nie nadają się do wszystkich broni.

Exclamation - Są też apteczki, oczywiście rzadziej występują niż paczki z amunicją. Niezależnie od posiadanej ilości życia, po zebraniu tejże pierwszej pomocy będziemy mieli z powrotem 100 pkt HP.

Exclamation Jeśli zginiesz, nie przejmuj się tym. O ile twoja grupa wyczyści daną rundę, zostanie przywrócone Tobie życie.

Exclamation - Gdy w pokoju są medkity nie używamy min, m32, napalmu. Nie rzucamy na nie (ani w ich pobliżu) nadów! Najlepiej w ogóle nie podnosić tych broni bo w rękach nooba na 100% wyrządzą więcej szkód niż pożytku. Nie strzelamy w nie!

Exclamation- Nie kamp na medkitach.

Exclamation - Na koniec rundy zanim pobiegniesz do medów się uleczyć poczekaj na Recover, a dopiero wtedy uzupełnij zdrowie medami.

Exclamation - Jeśli stan twojego ammo nie jest krytyczny dziel się skrzynkami. Być może ktoś nie ma go już w ogóle.

Exclamation - Czerwone skrzynki w przypadku speców również uzupełniają itemy specowe co oznacza że osoba posiadająca medy po podniesieniu takiej skrzynki ponownie może rzucić kolejne 2 paczki w tej samej rundzie. Każdy taki box = 2 kolejne medy. Daj znać takiej osobie że gdzieś leży taka skrzynka jeśli tylko będzie taka okazja.

Exclamation - Słuchaj poleceń bardziej doświadczonych graczy, a nie strugaj "PRO" to zagraniu 40 cabinek i kończąc 5 w trybie NORMAL.

Exclamation - Nie blokujemy drzwi!!!

Exclamation - Jeśli masz dylemat czy zamiast MG podnieść SuperMagnum ... zostaw MG!

Exclamation- Bez względu na wszystko pilnuj swojej, jednej pozycji. Inni ufają że skoro stoisz przy piwnicy to tam zostaniesz, a ich plecy są chronione.

Exclamation - Jeśli posiadasz range min. SFC, Cabin Fever i Desert Thunder najlepiej grać na Victor [Elite]. Dostajemy tam 15% więcej XP oraz GP.


GAMEPLAY:
http://youtube.com/watch?v=a3zu55-Lc9M
http://youtube.com/watch?...feature=related

KRYTYCZNE SYTUACJE
Gdy zostaniemy sami już w drużynie, oczywiście staramy się coś poratować. Jeśli jest dużo tych zombiaków, wybiegamy za domek (trzymamy sie go blisko) i przy 1 lepszym wejściu wchodzimy do domu. Wdety zombiaków które są na dworze lub wychodzą drzwiami rozwalamy. Powtarzać aż do skutku
Po 15 rundzie - wybiegamy na schody oraz kosimy zombiaki na schodach. Gdy ich sie zrobi za dużo, zeskakujemy na balkon i tak aż do skutku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sitek
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:35, 16 Kwi 2011 Temat postu:

No super robota Strucel xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olgierdzik
Music Moderator
Music Moderator



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:55, 17 Kwi 2011 Temat postu:

eeee tam ;p skopiowane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.disastergame.fora.pl Strona Główna -> Combat arms / Poradniki,opisy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin