Forum www.disastergame.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Bronie i Dodatki (Opis).

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.disastergame.fora.pl Strona Główna -> Call Of Duty / Call Of Duty 4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
LysyMCR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:11, 17 Kwi 2011 Temat postu: Bronie i Dodatki (Opis).

Grupa nr1
1. C4 - ładunek wybuchowy. Raczej nie potrzebny, bardzo żadko się przydaje.
2. Specjalne granaty x 3 - Przydatne jeśli gramy Znajdź i Zniszcz. Granaty te mogą oślepić lub unieruchomić naszego przeciwnika
3. RPG-7 x 2 - Wyrzutnia rakiet. Dobra broń na Helikoptery które często latają nad naszymi głowami. Niektórzy strzelają tym w przeciwników, ale tego nie polecam.
4. Claymore x 2 - Dobry perk szczególnie wtedy kiedy kampimy jako Sniper. Wybucha gry przechodzi obok tego przeciwnik.
5. Odłamkowy x 3 - 3 granaty odłamkowe. Trzeba nimi umieć rzucać Dalszy opis jest zbędny
6. Bondolier - Dodatkowe magazynki. Nie mogę bez tego żyć na serwerach HC gdzie gram DeatchMatch'e.
7. Saperzy - Nasza postać jest w stanie wyszukać nawet przez ściane nieprzyjacielskie ładunki typu Claymore oraz C4. Przydaje się na Znajdź i Zniszcz.

Grupa nr2
1. Moc obalająca - Perk dla broni które mają słabe uderzenie, bez tego nie zagramy na normalnych serwerach. Na HC raczej niepotrzebne
2. Niszczyciel - Dodatkowe zdrowie. Raczej nie polecam.
3. Kieszonkostwo - Szybka zmiana magazynka. Dobre przy LKM'ach, i gdy szybko działamy
4. Podwójny strzał - Nasza broń strzela szybciej. Niektórzy używają na Ak-47u.
5. Przesada - Możemy używać dwóch broni pierwszego typu. Używam to na moim sniperze, gdzie czasami wróg podchodzi.
6. Zakłócenie UAV - Dla mnie najlepszy perk z 2 grupy. Powoduje że wróg po włączeniu radaru nie widzi nas, chyba że strzelimy bronią na której nie ma tłumiku. Powtórze się, ale polecam z tłumikiem.
7. Wybuch soniczny - powoduje większe uderzenie granatów. Raczej nie potrzebny.

Grupa nr3
1. Ekstremalna kondycja - Powoduje że możemy dłużej i co za tym idzie dalej biegać. Jeśli nauczymy się "strzelać z biodra" to ten perk przyda nam się na szybkie działanie.
2. Pewne celowanie - Większa celność z biodra (bez namierzania z ppm). Polecam na średnie mapki. Wiele osób go stosuje.
3. Ostatni bastion - gdy ktoś w nas strzeli nasza postać upada i wyjmuje pistolet którym możemy jeszcze kogoś dobić. Dla mnie stara czasu, wiele serwerów go zabrania.
4. Męczennik - po śmierci nasza postać upuszcza odbezpieczony granat który może kogoś zabić. Nie polecam, praktycznie 100% serwerów go zabrania.
5. Głębokie uderzenie - nasze pociski mają większą moc uderzenia przez ściany. Szczególnie polecam na mapach gdzie ktoś kampi za murami.
6. Martwa cisza - nasza postac porusza się praktycznie bez żadnego szelestu. Polecam gdy budujemy postacie typu "assasin"
7. Podsłuch - możemy podsłuchać co przez mikrofon mówią nasi przeciwnicy. Odradzam, nikt tego nie używa, nie jest potrzebny.

Dodatki do broni:
1. Brak dodatku - Nic nie wnosi do naszej broni.
2. Granatnik - jest umieszczony pod naszą bronią, tak samo jak i męczennik jesr praktycznie zabraniony.
3. Tłumik - sprawia że nie widać nas na mapie po strzale. Super połączenie z zakłóceniem UAV,
4. Celownik laserowy - zastępuje normalne przyrządy celownicze. Na niektórych broniach niezbędny
5. Celownik ACOG - coś jak celownik w sniperce, ale nie możemy go unieruchomić. Raczej nie polecam.
6. Chwyt - Uchwyt który poprawia celność, jednak musimy zrezygnowac z perka z pierwszej grupy. Dostępne na LKM'ach i przy strzelbach






Grupa : Karabiny szturmowe.
Ogólnie bardzo dobre typy broni. W tej grupie znajdziemy coś dla siebie szczególnie na początek. Niektóre są mocne, niektóre celne lub mają daleki zasieg, jednak jak w praktyce się okazuje żadna broń nie jest w stanie tego połączyć (no może G36C). Bronie tego typu mają średnią lub średnio wyższą mobilność.

Broń:
Dołączona grafika
M16A4
Opis: Dla mnie niesamowita broń na mapy gdzie potrzebujemy strzelić celnie na średnie oraz dalekie odległości. Sam osobiście jej często używam. Bardzo celna broń jeśli strzelamy "z biodra" szczególnie z perkiem który nazywa sie "pewne celowanie". CUDO!!
Plusy:
1. Celność
2. Niska szybkostrzelność (dla mnie jest to jej wielka zaleta)
3. Uszkodzenia
Minusy:
1. Nie spisuje się na krótkich odległościach, chyba że wybierzemy ww. perk (pewne celowanie), wtedy zmienia się postać rzeczy.
2. Więcej nie ma:)
Ogółem : 4+

Broń:
Dołączona grafika
AK-47
Opis: Bardzo mocna i bardzo skuteczna na średnich odległościach, dobra do skanów z perkiem "głębokie uderzenie". Wielu graczy gra właśnie tą bronią. Dla mnie kompletnie nie spisuje się na dalekich odległościach, brakuje jej wtedy celności. Raczej nie polecam początkującym graczom.
Plusy
1. Duża siła rażenia
2. Fajnie się nią gra i skanuje
3. Może mieć złote malowanie (Szpan ^^)
Minusy:
1. Kompletnie nie celna na dłuższym dystansie, nie ważne jakie perki jej
2. Jest zdradliwa.
Ogółem : 3+

Broń:
Dołączona grafika
M4 Carbine
Opis: Następna bardzo fajna broń. Dla mnie jest pośrednia między M16a4 a Ak-47. Dobrze się nią gra, jest celna, lecz zadaje średnie obrażenia. Osobiscie bardzo polecam początkującym graczą ponieważ jest łatwa w opanowaniu, bardzo dobra na średnie odległości.
Plusy:
1. Celność
2. Zasięg
3. Przy odpowiednich perkach i doświadczeniu bardzo zabójcza
Minusy
1. Czasami za słaba
2. Nie spisze się na bardzo dalekich odległościach
Ogółem : 4

Broń:
Dołączona grafika
G3
Opis: Jak dla mnie jedna z najlepszych broni w całym zestawieniu. Jest niesamowicie celna i badzo dobrze spisuje się na średnich, dużych i bardzo dużych odległościach. Używam jej bardzo często. W wielu przypadkach wystarczy jeden celny strzał i mamy +1 we fragach. Polecam!
Plusy:
1. Mega celna
2. Zabójcza
3. One shot one kill
4. Tłumik kompletnie nie wpływa na celność tej broni, dzięki czemu z tą bronią możemy na większych mapach stać się "assasinem"
Minusy:
1. Pojemnośc magazynka. Nawet z bondolierem (dodatkowe magazynki) czasami mi jest mało.
2. Totalnie nie spisze się na krótkich odległościach
Ogółem : 5-

Broń:
Dołączona grafika
G36C
Opis: Tak szczerze mówiąc tą broń zauwarzyłem dopiero później. Jak ww. jest połączeniem celności, uszkodzeń, szybkostrzelności i zasiegu. Bardzo fajna broń, jednak bez celownika optycznego jest średnio użyteczna, Bardzo dobra na średnie, oraz średnio dalekie odległości.
Plusy:
1. Tak naprawdę łączy w sobie wiele ww. cech i to jej największy plus
2. Nawet bez szybkiej zmiany, zmiana magazynka odbywa się dość szybko.
Minusy:
1. Normalne przyrządy celownicze raczej przeszkadzają niż pomagają. Polecam grać z celownikiem laserowym.
2. Kompletnie brak
Ogółem : 5-

Broń:
Dołączona grafika
M14
Opis: Bardzo mocna broń, ma niezłą celność, spory magazynek ale straszny rozrzut na czym bardzo traci. Osobiscie nie lubie tej broni, dla mnie nie jest praktyczna. Wbiłem nią fragi, zaliczyłem zadania i więcej nią nie gram.
Plusy
1. Celność
2. Duża siła rażenia
3. Zasięg
Minusy:
1. Straszny recoil
2. Po jednym strzale trzeba odczekać aby oddać drugi
3. Takie to jakieś bez jaj.
Ogółem : 3-

Broń:
Dołączona grafika
MP44
Opis: Broń spotykana w poprzednich wersjach COD. Wolał bym zeby na miejscu tej broni znalazł się jakiś FAMAS lub Bullpup. Ciężko się tym gra, i nie można dołożyć żadnych dodatków.
Plusy:
1. Duża siła rażenia
2. Nic więcej
Minusy:
1. Dla mnie wszystko w tej broni jest na nie.
Ogółem : 3


Grupa : Pistolety maszynowe
Bronie tego typu mają zawsze 100% mobilność (zrozumieją to CI którzy grają). Są to małe bronie, ale zadają często niezłe obrażenie i całkiem fajnie się nimi gra. Niektórym wg. mnie brakuje troche "epy". Z tego typu brońmi fajnie się robi postacie typu "assasin". Koniecznie zalecał bym stosowanie tutaj "pewnego celowania" jako 3 perka. Praktycznie żadna z tych broni nie jest celna na dłuższe odległości.

Broń:
Dołączona grafika
MP5
Opis: Tą broń chyba zna każdy. W tej grze jest całkiem niezła, chociaż do ideału wiele jej brakuje. Celna raczej na krótkich, i niekiedy na średnich odległościach. Myśle że wiele z was wybierze tą broń na początek.
Plusy:
1. Dobre na początek
2. Niezastąpione w budynkach
3. Można z tym długo biegać.
Minusy:
1. Kompletnie nie sprawdza się na dłuższych odległościach
2. Mogła by być trochę mocniejsza
3. Bez laserowego celownika celowanie nią to dla mnie katorga.
Ogółem: 3,5

Broń:
Dołączona grafika
Skorpion
Opis: Chyba najmniejsza broń pierwsze rodzaju w grze. Choć ma mały magazynek (25sztuk), to jest bardzo celna i zadaje średnie obrażenia. Wiele osób jest zaskoczonych działaniem tej broni. Osobiście lubie to "popiździadło", a gdy mamy celne oko to unicestwimy przeciwnika nawet z dalszych odległości
1. Małe jest piękne
2. Celne
3. Szybko strzela
Minusy:
1. Pojemność magazynka oraz długa jego zmiana
2. Czasami brakuje tych "pięciu wspaniałych"
3. Na niektórych broniach mozemy zrobić buga związanego ze zmianą magazynka, tu mi się chyba jeszcze nie udało.
Ogółem 3 (gdyby nie problemy z magazynkiem było by znacznie lepiej

Broń:
Dołączona grafika
Mini-Uzi
Tak samo jak MP5 tą broń chyba zna każdy. Nie gram tym za wiele, lecz mogę powiedzieć że chyba nie zastąpi tej broni nic na krótkie odległości. Małe, popituśne.
Plusy:
1. Celne na krótkich odległościach
2. Dobre ze strzałów z biodra
3. Może mieć złote malowanie
Minusy
1. Dla mnie taki pic na wodę.
Ogółem: 3-

Broń:
Dołączona grafika
AK-47u
Jedna z ciekawszych opcji w tym zestawieniu. Jest dobra na krótkie i ciut dalsze odległości. Mocna i w miarę celna. Wiele osób kocha tą broń, ja osobiście nie mogę się z nią "zgrać" nie wiem dlaczego. Po opanowaniu mega zabójcza.
Plusy:
1. Dobra w budynkach
2. Duża siła rażenia
3. Celna z biodra
4. Polecam z podwójnym strzałem
Minusy:
1. "Trudna" (bynajmniej dla mnie)
2. Chyba nie ma
Ogółem : 3,5

Broń:
Dołączona grafika
P90
Tą broń również chyba zna każdy. Niesamowita celność i szybkość strzelania. Ma bardzo duży magazynek (50sztuk) i spokojnie możemy przez jakiś czas nie przeładowywać magazynka. Bardzo dobrze spisuje się na krótkich i średnich odległościach, super celność z biodra. Polecam, choć niektórzy nie tolerują jej na serwerach (nie wiem dlaczego)
1. Celność, szczególnie z biodra
2. Niezastąpiona jeśli mamy przed sobą kilku przeciwników
3. Szybko strzela
4. Duży magazynek
5. Niesamoiwcie sprawdza się z tłumikiem i na klasach "assasin" (moja ulubiona^^)
Minusy
1. Ten magazynek wymaga chwili żeby został przeładowany
2. Wymagany wysoki lvl
3. Nie ma celności na dłuższym dystansie.
Ogółem : 4+

Grupa: Lekkie karabiny maszynowe
Jest to grupa broni w której występują duże karabiny maszynowe. Cechuje je duża pojemność magazynka która wynosi 100szt, niezła celność oraz spora moc pocisku. Z tej grupy można wybrać najmniej broni, bowiem jest ich tylko 3, jednak każda z nich różni się od siebie pod każdym względem. Szczególnie polecam na mapy gdzie jest sporo graczy. Bronie tego typu mają jak dla mnie kilka wad mianowicie długo się je przeładowuje, oraz nawet po zastosowaniu UAV będziemy widoczni na mapie przeciwnika (brak możliwości zastosowania tłumika). Z brońmi tego typu biega się najwolniej, najkrócej i "najciężej".

Broń:
Dołączona grafika
M249
Opis: Podstawowa i pierwsza broń w grupie LKM. Ma bardzo dużą szybkostrzelność ale tak naprawdę sprawdza sie to tylko na krótszych odległościach. Ma niezłą celność, ale jej naboje są czasami za słabe na pokonanie przeciwnika jednym strzałem. Po mimo kilku wad gra się nią na prawdę fajnie. Sprawdza się na średnich, długich i bardzo długich odległościach gdy strzelamy pojedynczo lub niewielkimi seriami.
Plusy:
1. Pojemność magazynka
2. Celna przy 1-2 strzałach nawet na bardzo długich odległościach
3. Wielu z was ją doceni
4. Jest celna przy strzałach z biodra, gdy zastosujemy chwyt
Wady:
1. Przez dużą szybkostrzelność jej magazynek szybko się marnuje
2. Długi czas przeładowania
3. Podstawowe przyrządy celownicze raczej przeszkadzają niż pomagają.
4. Czasami za słabe naboje
Ogółem: 3,5

Broń:
Dołączona grafika
RPD
Magiczna broń. Niesamowita celność, bardzo mocne naboje, a Ci którzy ją opanują zrobią na mapach kompletne zamieszanie. Spisze sie praktycznie na każdej odległości, jednak wymaga to zbudowania odpowieniej postaci. Sam osobiście z tej broni zabiłem ponad 15k przeciwników. Polecam grać z chwytem z szybką zmianą oraz z pewnym celowaniem. Na pewno lepsza od poprzednika i najlepsza w zestawieniu LKM'ów.
Plusy:
1. Pojemność magazynka
2. Celność
3. Duża siła rażenia
4. Bardzo dobra na każdą mapę
Minusy:
1. Jedyny to długi czas zmiany magazynka, jednak niweluje się to przy perku szybka zmiana.
Ogółem : 5

Broń:
Dołączona grafika
M60E4
Ostatnia w zestawieniu tych trzech broni. Lepsza od M249 jednak znacznie gorsza od RPD. Genialna broń do skanowania, szczególnie jak z trzeciej grypy perków wybierzemy głębokie uderzenie. Wolno strzela, najdłuzej ją się przeładowuje ale za to jej naboje są bardzo mocne. Broń ma całkiem niezłą celność, jednak na dłuższych odległościach musimy strzelać pojedynczo lub niewielkimi seriami.
Plusy:
1. Duża siła rażenia
2. Bardzo fajnie się nią skanuje
3. Może być złoty (szpan^^)
Minusy:
1. Za wolno strzela
2. Za wolno przeładowuje magazynek
3. Normalne przyrządy celownicze są kompletnie nieprzydatne i strasznie się nimi gra.
Ogółem : 4

Grupa: Strzelby
Jak sama nazwa wskazuje są to bronie które popularnie nazywamy ShotGun lub "pompka". Skuteczne tylko i wyłącznie w bardzo bliskich spotkaniach, i trzeba nauczyć się grać tymi brońmi. Mają one 100% mobilność, jednak czasami się ona nie przydaje. Polecam grać tymi z chwytami.

Broń:
Dołączona grafika
W1200
Opis: Jedna z dwóch broni w tej grupie. Jak ww. skuteczna w bliskim kontakcie. Jej magazynek ma 8 naboi, jednak przeładowanie każdego z nich trochę trwa więc dobrze jest unicestwić przeciwnika jednym strzałem. Sprawdza się na najminiejszej mapie, czyli na Shipment.
Plusy:
1. Duża siła rażenia
2. Spory margines tolerancji strzału
Minusy
1. Mułowata
2. Przeładowanie i załadowanie naboju trochę trwa
Ogólem : 3

Broń:
Dołączona grafika
M1014
Opis: Podobna broń do poprzedniej, jednak jej magazynek ma tylko 4 naboje. Można strzelać znacznie szybciej niż poprzednikiem, ponieważ między strzałem nie występuje żadne przeładowanie. Chyba trochę lepsza niż pierwsza broń tego typu. Również sprawdza się na mapie Shipment.
1. Duża siła rażenia
2. Duża szybkostrzelność
Minusy:
1. Tylko 4 naboje
Ogółem: 3,5

Grupa: Karabiny snajperskie
Jak sama nazwa wskazuje popularne sniperki. Jest ich 5 i każdy znajdzie coś dla siebie. Niektóre są trochę celniejsze, niektóre trochę mocniejsze, jednak w 100% polecam pierwszą opcję. Raczej nie biegamy tym na mapie tylko kampimy w danym miejscu. Ta grupa wymaga jednak dłuższego grania aby je opanować. Wszystkie bronie tego typu sprawdzają się raczej na dalekich i bardzo dalekich odległościach.

Broń:
Dołączona grafika
M40A3
Opis: Pierwsza, i chyba najlepsza broń tego typu. Ma dużą siłę rażenia i jest najcelniejsza. Ogółem jako sniperka jest rewelacyjna. Jedynie co może przeszkadzać to pojemność magazynka. Każdy strzał musi być przeładowany
Plusy:
1. Celność
2. Duża siła rażenia
3. Najlepsza ze sniperek
Minusy:
1. Przeszkadzać może jedynie pojemność magazynka
Ogółem : 5-

Broń:
Dołączona grafika
M21
Opis: Samopowtarzalny karabin snajperki. Jest troszkę mniej celny od poprzednika, jednak nie odgrywa to wielkiej roli. Po opanowaniu będziemy mogli zabijać przeciwnika bez wstrzymywania oddechu. Jej recoil nie jest zbyt duży, więc można strzelać, gdy jest to potrzebne kilka razy.
Plusy:
1. Celna
2. Duża siła rażenia
3. Nie wymaga przeładowania po strzale
4. Nie wiele różni się od poprzedniej broni
Minusy:
1. W sumie większych brak
Ogółem : 5-

Broń:
Dołączona grafika
Draugunow
Opis: Również jest karabinem wyborowym który nie wymaga przeładowania, jednak jak dla mnie odstaje swoimi osiagami od M21 i ma większy recoil. Również się nim całkiem fajnie gra.
Plusy:
1. Celność
2. Siła rażenia
3. Może być złoty (szpan^^)
Minusy:
1. Może trochę zbyt duży recoil
Ogółem: 4+

Broń:
Dołączona grafika
R700
Opis: Swoimi osiagami jest bardzo zbliżona do M40A3. Jest ciut mocniejsza, jednak ciut mniej celna, lecz nie odczujemy tego zbyt mocno. Każdy strzał wymaga przeładowania.
Plusy:
1. Podobne do m40a3
Minusy:
1. Najmniejsza pojemność magazynka
Ogółem : 4+

Broń:
Dołączona grafika
Barret kaliber 0,50 cala
Mega duża sniperka o bardzo mocnym naboju. Jest całkiem celna, choć troszke odbiega od poprzedników. Ma niesamowicie duży recoil, więc po strzale trzeba będzie chwilke poczekać. Jest troszke szpanerska, ale i tak ją bardzo lubie. Strzał z tej broni powoduje niesamowity dźwięk, i dlatego często ją wybieram. (Jest największą bronią wyborową jednoosobową na świecie i ma największy kaliber).
Plusy:
1. Szpanerska
2. Bardzo duża siła rażenia
3. Pojemność magazynka
4. Ten dźwięk
Minusy :
1. Odrzut (jest masakryczny)
2. Czasami mało celna
Ogółem: 4

Grupa: Broń dodatkowa
Są to pistolety, chodź przy perku przesada w tym oknie pojawi nam się druga broń pierwszego typu. Często używana na dobicie przeciwnika. Bronie tego typu są skuteczne w krótkim dystansie. Wyjątek stanowi Desert Eagle którym czasami uda się zrobić Long HeadShota.

Broń:
Dołączona grafika
M9
Opis: Podstawowa i całkiem fajna broń jednoręczna. Jest to bardzo popularna Beretta.
Plusy:
1. Recoil nie jest duży
2. Sporo osób gra tą bronią na serwerach gdzie możemy grać jedynie PISTOLS.
3. W miarę celna.
4. Spora pojemność magazynka
Minusy:
1. Chyba najsłabsza
Ogółem : 3,5

Broń:
Dołączona grafika
USP .45
Opis: Podobna do poprzednika, jednak troszkę mocniejsza. Jej celność jest podobna do m9.
Plusy:
1. Podobne do M9
2. Może trochę mocniejsza i celniejsza
Minusy:
1. Jak na broń tego typu dla mnie brak.
Ogółem: 4

Broń:
Dołączona grafika
Colt 1911
Opis: Stara ale jara broń. Podobną do USP .45 ale ma mniejszą pojemność magazynka
Plusy:
1. Te same co u USP .45
Minusy:
1. Mniejsza pojemność magazynka.
Ogółem: 4

Broń:
Dołączona grafikaDołączona grafika
Desert Eagle, Desert Eagle Gold
Opis: Broń dzięki której na niektórych mapach możemy zrobić bardzo fajne long shoty. Dość często wystarczy jeden celny strzał aby unicestwić przeciwnika. Chyba większość graczy ma tą broń jako dodatkową. Złote malowanie możemy otrzymać za 55lvl.
Plusy:
1. Bardzo mocna
2. Celna, gdy się przymierzymy
3. Bardzo fajnie się nią gra
4. Nie przeszkadza recoil
Minusy:
1. Pojemność magazynka, jednak gdy sie nauczymy grać to 7 naboi wystarczy na 7 przeciwników.
Ogółem: 5-


Tekst: AlCapoone
Źródło
Obrazki: Ja

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Odblokowywanie Dodatków:
Karabiny szturmowe
Dołączona grafika

Pistolety maszynowe
Dołączona grafika

Lekkie karabiny maszynowe
Dołączona grafika

Strzelby
Dołączona grafika

Karabiny snajperskie
Dołączona grafika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LysyMCR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:13, 17 Kwi 2011 Temat postu:

Pozniej dokoczne temat ,bo cholere tych orazkow do kopiowania jest ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.disastergame.fora.pl Strona Główna -> Call Of Duty / Call Of Duty 4 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin